1913 Η εταιρεία έχει συσταθεί αρχικώς από τον Karl Friedrich Rapp ως Rapp Motoren Werke σε ένα προάστιο του Μονάχου.
Γρήγορα επισύναψε συμβόλαιο με τη Austro- Daimler για την κατασκευή κινητήρων αεροπλάνων V-12 Aero.
To 1918 o Rapp παραιτήθηκε λόγω οικονομικών προβλημάτων ενώ η εταιρεία συγχωνεύτηκε με τον Gustav Otto , για να σχηματίσουν την Bayersiche Flugzeungwerke,
λίγο αργότερα μετονομάστηκε Bayersiche Motoren Werke, BMW .
1918 Ο Πρωσσικός Στρατός παραγγέλνει aπό τη BMW 2000 κινητήρες αεροσκαφών μοντέλο IIIa.
Γρήγορα επισύναψε συμβόλαιο με τη Austro- Daimler για την κατασκευή κινητήρων αεροπλάνων V-12 Aero.
To 1918 o Rapp παραιτήθηκε λόγω οικονομικών προβλημάτων ενώ η εταιρεία συγχωνεύτηκε με τον Gustav Otto , για να σχηματίσουν την Bayersiche Flugzeungwerke,
λίγο αργότερα μετονομάστηκε Bayersiche Motoren Werke, BMW .
1918 Ο Πρωσσικός Στρατός παραγγέλνει aπό τη BMW 2000 κινητήρες αεροσκαφών μοντέλο IIIa.
1919 Αεροπλάνο που κινήται με έναν ανανεωμένο κινητήρα μοντέλο IV, ορίζει ένα νέο ρεκόρ σε υψόμετρο πάνω από 32.000 πόδια. Λίγες εβδομάδες αργότερα, η Συνθήκη των Βερσαλλιών υπογράφεται και η Γερμανία απαγορεύεται να κατασκευάζει αεροπλάνα. Η BMW εστιάζει πάλι στις μοτοσικλέτες.
1920 Ο διχρονος 148cc Kurier κινητήρας έχει αναπτυχθεί.
1921 Οκινητήρας M2 B15 έχει αναπτυχθεί. Είναι ο πρώτος επίπεδος twin κινητήρας boxer μοτοσυκλέτας . Ο κινητήρας βασίζεται σε προγενέστερο σχεδιασμό των αεροσκαφών.
1922 Η πρώτη κυλινδροκεφαλή από χυτευτό κράμα αλουμινίου αναπτύσσεται.
1923 Ο θρυλικός σχεδιαστής της BMW Max Friz απομονώνεται στο σπίτι του και αφοσιώνεται στο σχεδιασμό μιας ολοκαίνουριας μοτοσικλέτας.
Η 486cc R 32 εμφανίζεται στο "Salon" του Παρισιου. Είναι μια μεγάλη βελτίωση σε σχέση με το B15 Μ2 και φτάνει στην τελική ταχύτητα περίπου 60 mph.
Το στρόγγυλο άσπρο-μπλε λογότυπο της BMW πολλές φορές ταυτίζεται με την κίνηση μιας προπέλας αεροπλάνου, κάτι που η εταιρία υιοθέτησε ως άποψη το 1929, δώδεκα τουλάχιστον χρόνια μετά την δημιουργία του συγκεκριμένου λογότυπου.
Το λογότυπο της Rapp ήταν ο συνδυασμός του μπλε και λευκού των χρωμάτων της Βαυαρικής σημαίας το οποίο εξελίχτηκε τελικά στο τόσο οικείο σήμα της BMW. Να σημειώσουμε ότι το λογότυπο της ΒΜW δημιουργήθηκε πολύ πριν η εταιρία ασχοληθεί με κινητήρες αεροσκαφών.
logo story
1933 Ο γερμανικός στρατός προμηθεύεται από τη BMW το μοντέλο R 4s, βοηθώντας την εταιρεία να συνεχίσει τις δραστηριότητές της, παρά την μεγάλη οικονομική κρίση.
Ο Otto Ley κερδίζει το σουηδικό 500cc Grand Prix με μία άλλη "Kompressor." Το σύστημα υπερτροφοδότησης της BMW θα είναι η κυρίαρχη δύναμη στους αγώνες Grand Prix μέχρι το Β 'Παγκόσμιο Πόλεμο.
(Μετά τον πόλεμο, το FIM υπαγορεύει την αναγκαστική χρησιμοποίηση επαγωγικών κινητήρων. Μερικοί άνθρωποι ερμηνεύουν τον κανόνα ως τιμωρία του Άξονα, καθώς οι πιό επιτυχημένες μοτοσυκλέτες στους αγώνες ήταν γερμανικές και ιταλικές.
1937 Ένας Βαυαρίας μοτουκλετιστής αστυνόμος και off-road αγωνιζόμενος,ο Georg Meier, προσπαθεί να κάνει μερικούς γύρους με BMW , λέγοντας ότι φοβάται να πάει γρήγορα.
1939 Ο Georg Meier κερδίζει το Isle of Man TT Senior με μια BMW. Με την έναρξη του Β 'Παγκοσμίου Πολέμου, η BMW στρέφει την προσοχή της πίσω στην παραγωγή αεροπλάνων.
1941 Η BMW παρουσιάζει την R 75, η οποία έχει σχεδιαστεί για πόλεμική χρήση .Ζυγίζει 925 πάουντς, το R 75 εμφανίζουν κινητήρα 750 κ.εκ., μεγάλη δεξαμενή καυσίμου, δύο καθίσματα και ένα καλάθι. Θα μπορούσε επίσης να είναι εφοδιασμένο με ένα πολυβόλο.
Ο στρατός των ΗΠΑ έχει εντυπωσιαστεί με την R 75 και παρόμοια μοντέλα .
Αιχμαλωτίζουν γερμανικές μοτοσυκλέτες και αποστέλλεται πίσω στη Harley-Davidson και στην Ιndian για να τις αντιγράψουν.
Έως 1.000 πρωτότυπα κατασκευάζονται, αλλά ποτέ δεν τις ρίχνουν στη μάχη.
1946 Με το τέλος του πολέμου , η BMW απαγορεύεται να κατασκευάζει μοτοσικλέτες και στρέφει την προσοχή της στην κατασκευή ποδηλάτων. Για να προσθέσουν και την προσβολή στον τραυματισμό, τα Γερμανικά διπλώματα ευρεσιτεχνίας λαμβάνονται για την αποκατάσταση του πολέμου, και η γαλλική εταιρεία CMR (αργότερα γνωστή ως Ratier) αρχίζει να κατασκευάζει κλώνους της BMW.
1953 Η BMW αρχίζει την παραγωγή της σειράς RS , η οποία διαθέτει ένα ταλαντευόμενο βραχίονα σαν πίσω ανάρτηση και πιρούνια Earles.Επίσης, το R 25 εχει επανασχεδιαστεί βγαίνει σαν R 25 / 3.
1954 Η ομάδα του Wilhelm Noll και Fritz Kron κερδίζει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Η Νίκη τους σηματοδοτεί την έναρξη ενό σερί για τη BMW, θα κερδίσει 19 από τα επόμενα 21 παγκόσμιους τίτλους!
1954 Η ομάδα του Wilhelm Noll και Fritz Kron κερδίζει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Η Νίκη τους σηματοδοτεί την έναρξη ενό σερί για τη BMW, θα κερδίσει 19 από τα επόμενα 21 παγκόσμιους τίτλους!
1956 Ο Walter Zeller τερμάτισε δεύτερος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα 500cc, πίσω από John Surtees. Είναι το καλύτερο "σόλο της BMW" αποτέλεσμα στη σύγχρονη εποχή.
1957 Η παραγωγή μοτοσυκλέτας μειώνεται από 23.531 το 1955 σε μόνο 5.429 το 1959. Η μείωση οφείλεται στην οικονομική ύφεση.
1960 Η κλασική R 69 S εισάγεται. Είναι ο ταχύτερος Μπόξερ κινητήρας της εποχής, με τελική ταχύτητα 109 mph. Επίσης η R 27 παράγεται, η οποία διαθέτει έναν ελαστικά τοποθετημένο κινητήρα για να μειώθουν οι δονήσεις.
1974 Για πρώτη φορά, η BMW προσφέρει πέντε κιβώτια ταχυτήτων για τις μοτοσικλέτες παραγωγής.
Ο Ηelmut Dahne κερδίζει τη Νήσο Μαν με μοτοσυκλέτα παραγωγής (1000cc) ΤΤ.Ο Reg Pridmore γίνεται για πρώτη φορά νικητής του πρωταθλήματος AMA «Παραγωγή Superbike.
1978 Παρουσιάζεται η υπερπολυτελής Touring R100RT η οποία διαθέτει πλήρη τουριστικό fairing. Παράγεται η 473cc R 45 επίσης.
1981 Ο Hubert Auriol κερδίζει τον τρίτο αγώνα του Παρίσι-Ντακάρ, με μια R80G / S προετοιμασμένη από την HPN, ένας γερμανικό ειδικός οίκο που είναι ακόμα στην επιχείρηση εξοπλισμού της BMW για αγώνες σε "δύσκολες χώρες".
1982 Η BMW παρουσιάζει μια έκδοση δρόμου της R80G / S - την R80RT.
1983 Παρουσιάζεται η K100, η πρώτη από τις υδρόψυκτες της σειράς Κ.Και η πρώτη μοτοσικλέτα παραγωγής με ηλεκτρονική ανάφλεξη και έγχυση καυσίμου και έχει τελική ταχύτητα 132 mph.
Παρουσιάζεται μια αγωνιστική έκδοση που ονομάζεται K100RS .
1985 Η ΒMW σχεδιάζει την πρώτη τρικύλινδρη μοτοσικλέτα της την Κ75.
Έχει πολλά κοινά με τη Κ100 αλλά καταναλώνει λιγότερα καύσιμα και είναι πιο εύκολη στο χειρισμό.
1986 BMW ξαναρχίζει την R100RS με Monolever πίσω ανάρτηση και ένα κινητήρα 60 hp.
1987 Η R100RT επανασχεδιάζεται με Μonolever πίσω ανάρτηση και έναν μικρότερο κινητήρα.Η ΒMW κάνει το ντεμπούτο στο διπλής όψης ψαλίδι πίσω, το σύστημα Paralever φέτος. Παρουσιάζεται επίσης το καταδρομικό πολυτέλεια K100LT .
1988 Η R100G / S, μπαίνει στην παραγωγή και είναι γνωστή ως η μεγαλύτερη μοτοσυκλέτα ανωμάλου στο Κόσμο, χάρη στο βάρος της (210 kg).
1989 Η K1 μπαίνει στην παραγωγή. Την εποχή εκείνη, η BMW υπάκουε σε οδηγία για ανώτατο όριο για την ισχύ του κινητήρα τους 100 ίππους. Για να μεγιστοποιήσετε την απόδοση χωρίς να υπερβαίνει το όριο αυτό, οι σχεδιαστές δημιουργούν ένα εντυπωσιακό και ολοκληρωμένο αεροδυναμικό αμάξωμα που επιτρέπει στη μηχανή (250 kg +) να φθάσει 140 + mph. Είναι χαρακτηριστικό το πρώτο ψηφιακό σύστημα κινητήρα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σε μία μοτοσυκλέτα παραγωγής. Είναι πολύ περίεργο για, (τη συνέχεια της BMW ) συντηρητικούς αναβάτες, και ως εκ τούτου θα διακοπεί η παραγωγή μετά από μερικά χρόνια underwhelming πωλήσεων.
1990 Παρουσιάζεται η τεσσάρων βαλβίδων έκδοση του K100RS . Το ABS είναι τώρα στάνταρ σε όλα τις μοτοσυκλέτες της σειρά Κ.
1991 Η 1.000.000στη μοτοσικλέτα της BMW παράγεται,η τριών κυλίνδρων K75RT.Η BMW ξεκινά τον εξοπλισμό των μοτοσικλετών της, με τριοδικό καταλύτη.
Η BMW επίσης επανακυκλοφορεί τη R100R.
1993 Παρουσιάζεται η R1100RS sportTourer. Η μοτοσικλέτα τροφοδοτείται από καύσιμο με έγχυση, και κινήται από ένα οκταβάλβιδο δικύλινδρο κινητήρα.
1994 Το πρώτο μονοκύλινδρο εδώ και 30 χρόνια της BMW έχει κυκλοφορήσει, το F650 Funduro, επίσης κυκλοφορεί ο πρώτος τετραβάλβιδος GS, το R1100GS.
1995 Αυτή είναι η τελευταία χρονιά που παρέγεται ο παραδοσιακός διβάλβιδος Μπόξερ.
1996 Παρουσιάζετραι το ισχυρό τετρακύλινδρο υδρόψυκτο K1200RS .
1997 Η BMWπαρουσιάζει το πρώτο chopper-cruiser τη R1200C. Είναι η επιλογή του James Bond, αλλά αυτό δεν είναι αρκετό για να καταστήσει πολύ δημοφιλής.Θα σταματήσει να παράγεται μετά από μερικά χρόνια.
1999 Ο Richard Sainct κερδίζει το Παρίσι-Ντακάρ με 650cc μονοκύλινδρο "Funduro." Επισήμως η μοτο έχει οριστεί ως F650RR.!
2000 Δύο νέες κυκλοφορίες για τη BMW, το R1150GS , καθώς και ένα νέο πολυτελέςTourer, το K1200LT.
2004 Ένας νέος, ελαφρύτερος και πιο ισχυρός κινητήρας Boxer Twin εξοπλίζει το R1200GS.
1982 Η BMW παρουσιάζει μια έκδοση δρόμου της R80G / S - την R80RT.
1983 Παρουσιάζεται η K100, η πρώτη από τις υδρόψυκτες της σειράς Κ.Και η πρώτη μοτοσικλέτα παραγωγής με ηλεκτρονική ανάφλεξη και έγχυση καυσίμου και έχει τελική ταχύτητα 132 mph.
Παρουσιάζεται μια αγωνιστική έκδοση που ονομάζεται K100RS .
Έχει πολλά κοινά με τη Κ100 αλλά καταναλώνει λιγότερα καύσιμα και είναι πιο εύκολη στο χειρισμό.
1987 Η R100RT επανασχεδιάζεται με Μonolever πίσω ανάρτηση και έναν μικρότερο κινητήρα.Η ΒMW κάνει το ντεμπούτο στο διπλής όψης ψαλίδι πίσω, το σύστημα Paralever φέτος. Παρουσιάζεται επίσης το καταδρομικό πολυτέλεια K100LT .
1988 Η R100G / S, μπαίνει στην παραγωγή και είναι γνωστή ως η μεγαλύτερη μοτοσυκλέτα ανωμάλου στο Κόσμο, χάρη στο βάρος της (210 kg).
1989 Η K1 μπαίνει στην παραγωγή. Την εποχή εκείνη, η BMW υπάκουε σε οδηγία για ανώτατο όριο για την ισχύ του κινητήρα τους 100 ίππους. Για να μεγιστοποιήσετε την απόδοση χωρίς να υπερβαίνει το όριο αυτό, οι σχεδιαστές δημιουργούν ένα εντυπωσιακό και ολοκληρωμένο αεροδυναμικό αμάξωμα που επιτρέπει στη μηχανή (250 kg +) να φθάσει 140 + mph. Είναι χαρακτηριστικό το πρώτο ψηφιακό σύστημα κινητήρα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σε μία μοτοσυκλέτα παραγωγής. Είναι πολύ περίεργο για, (τη συνέχεια της BMW ) συντηρητικούς αναβάτες, και ως εκ τούτου θα διακοπεί η παραγωγή μετά από μερικά χρόνια underwhelming πωλήσεων.
1990 Παρουσιάζεται η τεσσάρων βαλβίδων έκδοση του K100RS . Το ABS είναι τώρα στάνταρ σε όλα τις μοτοσυκλέτες της σειρά Κ.
Η BMW επίσης επανακυκλοφορεί τη R100R.
1994 Το πρώτο μονοκύλινδρο εδώ και 30 χρόνια της BMW έχει κυκλοφορήσει, το F650 Funduro, επίσης κυκλοφορεί ο πρώτος τετραβάλβιδος GS, το R1100GS.
1995 Αυτή είναι η τελευταία χρονιά που παρέγεται ο παραδοσιακός διβάλβιδος Μπόξερ.
1997 Η BMWπαρουσιάζει το πρώτο chopper-cruiser τη R1200C. Είναι η επιλογή του James Bond, αλλά αυτό δεν είναι αρκετό για να καταστήσει πολύ δημοφιλής.Θα σταματήσει να παράγεται μετά από μερικά χρόνια.
2004 Ένας νέος, ελαφρύτερος και πιο ισχυρός κινητήρας Boxer Twin εξοπλίζει το R1200GS.
Η K1200S είναι μια ριζικά νέα μηχανή για τον κατασκευαστή. Διαθέτει ένα νέο τετρακύλινδρο κινητήρα ισχύως 167 ίππων. Είναι η πρώτη φορά εδώ και χρόνια που η BMW έχει επιδείξει προθυμία να ανταγωνιστεί κεφάλι προς κεφάλι στην αγορά, με τις μεγαλύτερες εταιρείες μοτοσικλέτας του κόσμου.
2007 Η εταιρεία διαρρέει νέα του S1000RR, μιάς τεσσάρων κυλίνδρων literbike που σχεδιάζει να αγωνιστεί το 2009 στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα Superbike.
...to be continued
2007 Η εταιρεία διαρρέει νέα του S1000RR, μιάς τεσσάρων κυλίνδρων literbike που σχεδιάζει να αγωνιστεί το 2009 στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα Superbike.
...to be continued